niedziela, 24 lutego 2013

Epilog...:) x

                              *******Pięć miesięcy później*******
Przez ten czas strasznie dużo się działo. Sabrina zrezygnowała ze szkoły bo nie umiała wytrzymać rozłąki z Harrym. Jej rodzicie mieli do niej o to pretensje ale ona wyprowadziła się i zamieszkała ze mną, Danielle i chłopakami. Zuzia.? Zuzia wyjechała do Mediolanu. Światowej stolicy mody. Zabrała ze sobą Adama i dzięki temu mamy zaproszenie na ślub. Teraz idę razem z Eleanor do domu Directon w którym ona też mieszka. El to dziewczyna Louisa. Chodzą ze sobą ok kilku miesięcy ona pomagała mu w tym wszystkim. Tej całej aferze z dzieckiem, które jednak nie jest jego. Tomlinson się ucieszył bo nie chce już mieć nic wspólnego z Dominiką. Szczerze to ja też nie. Doszłyśmy do domu chłopaki już na nas czekali. Walizki spakowane bo chłopaki zaczynają dzisiaj trasę a my jedziemy z nimi. To oczywiste. Teraz wszyscy członkowie One Direction są zajęci. Niall znalazł dziewczynę jak spacerowaliśmy po Londynie. Dziewczynie przebranej za hot doga wypadły ulotki i nasz słodki Horan pomógł jej pozbierać. Tak zaczęła się ich miłość. Ma na imię Hope i też jedzie z nami w trasę.
Mi z Malikiem układa się wręcz cudownie. Wczoraj na rozpoczęciu trasy oświadczył mi się. Ale ze ślubem poczekamy tak dwa lata.
Kocham go nad życie on mnie też. Każdą chwilę spędzamy razem. Poznałam jego rodziców i resztę rodziny. Ma słodkie siostry.
Poznałam też dziewczynę, która zleciła moje porwanie. Perrie Edwards. Ale nie wniosłam na nią żadnego oskarżenia. Robiła to żeby Zayn do niej wrócił. Nie dziwię się jej taki chłopak. Teraz się kolegujemy może i przyjaźnimy fajna jest i ma swój zespół. Little Mix. Śliczne śpiewają i mają piękne piosenki.
Wszystko się dobrze ułożyło. Siedzę na kolanach mojego narzeczonego i nie wyobrażam sobie żeby kiedy kol wiek było inaczej. Kocham ich wszystkich.
Teraz jedziemy na lotnisko i wylatujemy do Paryża na walentynkowy koncert. Będzie cudownie. Moja historia zaczęła się od grania w piłkę a teraz jestem zaręczona z największą gwiazdą w Anglii. Dalej gram w piłkę. Nigdy nie przestanę bo to kocham.
Hope, Danielle, Eleanor, Sabrina i ja nie widzimy świata poza naszymi ukochanymi a oni po za nami. Piękna i prawdziwa miłość.
Juli i Dominice wybaczyłam ale nie utrzymuję z nimi kontaktu, nie potrzebuje tego. Mam dziewiątkę ludzi dla mnie najważniejszych na świecie i nie potrzebuję nic innego.
Na tym się kończy moja historia. I to z wielkim Happy End'em.

________
Na tym kończę opowiadanie. Kocham wszystkich co to czytają, czytali lub będą czytać. Dziękuje za tyle wejść i komentarzy. Zapraszam na inne moje blogi.
Blog o Justinie Bieberze i One Direction - http://bieberanddirection.blogspot.com/
Nowy blog - http://iloveonedirectio.blogspot.com/


8 komentarzy:

  1. O aż mi się smutno zrobiło że to już koniec :(
    Ciesze się , że wszystko się tak potoczyło.
    Kocham Twój blog.
    Cudownie, że każdy jest szczęśliwy !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że to już koniec :(
    Bedę za tym tęsknic <3
    Napewno przeczytam nastepne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog był świetny bardzo mi sie podobał szkoda ze go kończysz. Mam nadzieje ze napiszesz kolejne blogi(napewno bede je czytać).

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to koniec, ale ważne, że wszyscy są szczęśliwi.!!
    Kocham cię!!!!!
    Mam nadzieję, że ten nasz blog będzie tez taki fajny jak ten!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo szkoda, że to już koniec ;(( ale będę czytać twoje następne blogi ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że kończysz :( świetne było całe opowiadanie :3

    http://kiss-me-hard-before-you-go-please.blogspot.com/ zapraszam! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń